Jeśli przesyłka będzie budziła Państwa wątpliwości ze względu na stan zewnętrzny, prosimy o nie przyjmowanie paczki i spisanie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Należy poinformować obsługę Sklepu Internetowego o tym zdarzeniu, w celu ustalenia dalszego postępowania. W takich sytuacjach Klient ma prawo do ponownej wysyłki na koszt sklepu lub możliwość zwrotu wpłaconej pełnej kwoty.
Dane gromadzone w naszej bazie danych wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Za zgodą Klienta mogą być wykorzystywane do innych celów. Nie prowadzimy sprzedaży oraz nie przekazujemy innym podmiotą zgromadzonych danych osobowych naszych Klientów. Udostępnienie danych osobom trzecim jest możliwe wyłącznie stosownym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
Zapewniamy Klientowi możliwość odstąpienia od umowy na zasadach określonych przepisami prawa. Klient, który jest konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.